Разработчиците на ужаса Dead Space са изучавали снимки на трупове, става ясно от интервю на изпълнителния продуцент на играта Глен Скофийлд, разпространено в интернет.
Екипът е анализирал и най-малкия детайл в множество фотографии, направени след автомобилни катастрофи, както и военна хроника, за да пресъздаде достоверни модели на мъртъвци в играта.
Звучи ужасно, но е така, откровен е Скофийлд. "Наложи ни се да разгледаме множество снимки на трупове, за да направим всичко достоверно", споделя продуцентът.
Именно поради ужасяващия реализъм, играта се възприема толкова силно от аудиторията, смята Скофийлд.
Първите модели на мъртъвци в Dead Space са били отхвърлени от продуцента, тъй като не изглеждали правдоподобно. Екипът бил принуден са съсредоточи огромни усилия върху изучавене на снимки и възпроизвеждане на модели, които да бъдат като истински мъртъвци.
Екипът е анализирал и най-малкия детайл в множество фотографии, направени след автомобилни катастрофи, както и военна хроника, за да пресъздаде достоверни модели на мъртъвци в играта.
Звучи ужасно, но е така, откровен е Скофийлд. "Наложи ни се да разгледаме множество снимки на трупове, за да направим всичко достоверно", споделя продуцентът.
Именно поради ужасяващия реализъм, играта се възприема толкова силно от аудиторията, смята Скофийлд.
Първите модели на мъртъвци в Dead Space са били отхвърлени от продуцента, тъй като не изглеждали правдоподобно. Екипът бил принуден са съсредоточи огромни усилия върху изучавене на снимки и възпроизвеждане на модели, които да бъдат като истински мъртъвци.
Източник: technews.bg