Екип от програмисти на Microsoft експериментира с разработката на стереогри, става ясно от изявление на шеф в корпорацията пред GamesIndustry.biz.
Резултатите до момента са интригуващи, разкрива Крис Сатчел. Създадената от Microsoft технология може да елиминира нуждата от използване на очила, която е сериозна пречка за широкото разпространение на стереоигрите.
Настоящите 3D игри показват една и съща плоска картина за двете очи, но в действителност всяко вижда собствено изображение под различни ъгли.
Технологиите на Microsoft и на други компании от геймърската индустрия, вкл. Ubisoft, чертаят нов път на развитие. Като пример за стерео игра от софтуерния гигант посочват подготвяния Avatar на Ubisoft.
Геймърската индустрия отдавна експериментира със стерео игри, но се сблъсква с несъвършенствата на използваните методи и нуждата от инвестиране в скъпи нови технологии.
Резултатите до момента са интригуващи, разкрива Крис Сатчел. Създадената от Microsoft технология може да елиминира нуждата от използване на очила, която е сериозна пречка за широкото разпространение на стереоигрите.
Настоящите 3D игри показват една и съща плоска картина за двете очи, но в действителност всяко вижда собствено изображение под различни ъгли.
Технологиите на Microsoft и на други компании от геймърската индустрия, вкл. Ubisoft, чертаят нов път на развитие. Като пример за стерео игра от софтуерния гигант посочват подготвяния Avatar на Ubisoft.
Геймърската индустрия отдавна експериментира със стерео игри, но се сблъсква с несъвършенствата на използваните методи и нуждата от инвестиране в скъпи нови технологии.
Източник: technews.bg